Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 20 januari 2014

Planera maten

Idag skulle vi åkt å badat med några andra mammor å barn, men de blev sjuka så vi har myst hemma. Jag har planerat veckans matsedel då vi ska ha gäster både tisdag lunch & middag, onsdag lunch & middag. Det är gårdagens middag som serveras som luncher denna vecka. Så här blir det :) 

Mån: het köttfärssoppa (paleo)

Tis: kyckling/sötpotatisgratäng (paleo)

Ons: färsfylld paprika m sallad

Tor: lax på spenatbädd m feta/västerbotten-créme fraiche och blomkålsmos

Fre: fläskfilé m gratinerad rödbetssallad

Nu drar vi å storhandlar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar