Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 6 januari 2014

Familytime

Sista lediga dagen tillsammans.. imorgon ska Mange börja jobba igen efter 17 lediga dagar.. Snacka om att han tajmat in det bra. På denna ledigheten har Luddi både BÖRJAT GÅ och SAGT SINA FÖRSTA RIKTIGA ORD. Igår sa han helt plötsligt först MAMMA och sen nästan direkt efter PAPPA.. ha ha!! Å sen har han sagt båda två om och om igen sen dess ;) Fast han verkar inte fatta innebörden, men det skiter vi i.. HAN SÄGER MAMMA OCH PAPPA!! Wohoooo!

Det roliga är att han fortfarande vet vem Bamse är. Minns ni att jag berättat att han sen han va typ 3-4 månader alltid tittat på Manges gamla Bamse-sparbössa när vi sa Bamse.. Nu va det många veckor sen sist så jag testade honom idag. Vi var i badrummet å då frågade jag honom var Bamse var. Han började leta men hittade inte honom där så han tittade på mig. Då gick vi in i lekrummet. Jag visste att Bamse låg i leksakstunnan men tänkte testa honom å tog fram en annan leksak å sa glatt "Baaaaaamseeee"... Han tittade på den å sen på mig med en sur min... så då tog jag fram Bamse å sa samma sak igen å DÅ kom världens största leende å så sträckte han sig efter den.. ha ha.. stenkoll på Bamse!

Å han e en riktig hejare på att gå, kan vända å allt möjligt å bara gå vidare. Stora lilla killen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar