Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 4 januari 2014

Memories

Inatt har jag drömt en helknasig men häftig dröm! Hur mitt liv hade sett ut om jag blivit tillsammans med en kille jag var kär i för många år sen.. Sjukt att hjärnan bara kommer på det och spelar upp en sån dröm. 

Killen det handlar om träffade jag för typ elva år sen. Han var vakt på kåren när jag pluggade i Borlänge.. Vi hade en speciell kontakt... Vi pratade mkt varje gång jag va på kåren å vi träffades även privat och hördes mkt på telefon ett tag.. Han kommer nog alltid ha en plats i mitt hjärta. Hans vaktkompisar va på mig jämt att jag skulle ta tag i det, att Johan va blyg men att han pratade om mig jämt å var intresserad.. Å egentligen visade han det tydligt.. Men jag var för feg.. Blev lätt det förr när det var känslor inblandade.. DUMT!! Fina Johan. Hade varit kul att veta vad han gör idag!

MEN hade inte velat byta bort mitt liv idag mot något annat. Jag är där jag ska vara :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar