Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 23 januari 2014

Trist

Har åkt på ögoninflammation! Sjukt drygt... Började i tisdags med rinnande ögon.. Men jag mitt dumma nöt fattade inte utan trodde jag hade fått ansiktskräm i ögonen och att den irriterade.. På onsdagen vaknade jag jättesnuvig å tung i huvudet, trodde jag blivit förkyld.. Men så sved ögonen som f*n.. Så på eftermiddagen trillade poletten ner.. Idag är snuvan borta, inga rinnande ögon men ögonen svider å känns grusiga. Är galet noga med handtvätt så inte Luddisen ska få det.. 

Mange tog babysimmet idag men alla andra dejter å roligheter jag hade inbokat med massa vänner har fått ställas in. Å missar barnkalas både på lördag å söndag.. Fruktansvärt tråkigt! Känner mig redan uttråkad.. 

Känns extra störigt för att jag fått ställa in träff med tre vänner som jag inte träffat på flera veckor å verkligen hade sett fram emot att få umgås med :( 

Blä.. Sorry för tråkig update... Återkommer med roligare inlägg... Promise! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar