Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 29 januari 2014

Knäppa byxan!

Nu är snart januari slut och då slutar ju även det hårda sötförbudet... Eller alltså jag ska fortfarande inte äta sötsaker men kommer få göra undantag vid speciella tillfällen.. Dessa sockerfria veckor har gått bra förutom två små snedsteg och jag känner mig nöjd att jag brutit det värsta sockersuget! Ska fortsätta med samma tankesätt.

Har inte vägt mig denna vecka (ska försöka komma ihåg det imornbitti), men har märkt resultat ändå. T ex så kunde jag knäppa ridbyxorna igår, vilket jag inte kunde för en vecka sen :) wohoo! ser fram emot när ridbyxorna är för stora igen å jag kan ha mina "smal"ridbyxor istället. 

Har en kompis som oxå kör hårt nu, å vi rapporterar veckan som gått varje vecka å peppar varandra. Vi har olika mål och olika regler men det funkar bra ändå :) bra att ha nån att rapportera till. Förutom er förstås! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar