Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 15 januari 2014

Latest news

Googlade runt å hittade nyss en häftig grej - Mug cake! Är jag sen eller e detta något nytt för er också? Så himla smart! 

Kladdkaka som man gör genom att micra i en mugg i 1-2 min!! Detta ska vi göra till barnen i helgen :) själv får jag vänta ett tag tills jag får prova.. Tänk så smidigt om man bara vill ha en eller två portioner! 

Ni ser adressen till hemsidan med receptet nedan... Eller googla på "Mug cake" - finns massor med recept! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar