Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 13 januari 2014

1a veckans resultat

Nu har jag varit duktig första veckan utan socker! Har haft gäster och serverat dem kaka å fudge men själv bara tittat på å käkat en clementin. Det ni! Inte ätit mackor och minskat mängden kolhydrater på tallriken. (Åt dock två mackor idag på vecka 2.... Men men, inte hela världen). 

De första dagarna var värst! Jag tror jag var på väg att ta en bit choklad säkert 10 gånger varje dag. Var såååå sugen och såååå nära att trilla dit.... Men lyckades hålla mig! Hade jag tagit en bit så hade det varit svårare att hålla.. Allt eller inget! 

Träningsschemat hartyvärr inte hållits å jag har en skadad fot som gör det svårt att promenera.. Det är en pärs bara att gå ner för trappan i huset.. Gör ont även när jag ligger ner.. 

MEN trots det så har veckan gett resultat. Två kilo borta! Wohoo! Visserligen gick jag UPP 2 kg under jul/nyår så nu är jag tillbaka på den vikt jag haft typ sen april.. 

Låter extremt att gå ner så mkt på en vecka bara av att inte äta godis/kakor m.m. Men ni får ju tänka på att det delvis är amningen som gör det och att jag har många extrakilon som bara väntar på att få försvinna.

Gick upp 28 kg under graviditeten! 16 kg är borta, 12 kvar som ska bort! Sen får gärna 5 till bort men en sak i taget! 

Jag e på gång! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar