Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 17 januari 2014

Punkt slut

Jag skriver lite slarvigt här på bloggen.. Inte direkt så som jag skulle skriva en text på jobb ;) men jag tycker ändå att jag skriver hyfsat bra här, det är ju lättläst... 

Något jag dock har sjukt svårt för och stör mig mkt på är alla vänner som skriver på facebook, Instagram, sms, chattar m.m. UTAN ATT ANVÄNDA PUNKT eller KOMMA!! I-landsproblem - I know - men fy farao vad irriterande att behöva läsa om texten för att försöka lista ut var meningarna börjar och slutar. Sjukt svårläst! 

Jag vet att jag inte är perfekt men visst är det irriterande när vi vaknar imorgon ska det bli mysfrukost på eftermiddagen blir det förhoppningsvis pulkaåkning fattar ni nu vad jag menar med att det är svårläst och irriterande utan komma och punkt 

He he.... Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar