Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 25 januari 2014

To be continued..

Nu har vi tagit oss ett snack därhemma.. Å jag ska inte stänga bloggen :) Mange tyckte det lät överdrivet att inte lägga ut några bilder alls.. Och sa att han litade på mitt sunda förnuft. Så Luddis kommer få vara med på bloggen, men med väl utvalda foton.. Inget pinsamt eller taskigt! Och i lagom mängd... 

Tack Amelie för din vettiga kommentar :) <3 

Idag hittade jag min schampooflaska i tvättmaskinen.. Nån i huset som tyckte den behövde tvättas ;) guess who? Hihi.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar