Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 1 januari 2014

Gott nytt år!

Nyårsafton började lite stressigt men blev väldigt trevlig! Vi var åtta vuxna, 3 bebisar och två hundar som firade hemma hos oss :) "första nyår i huset". 

Det va så mysigt att stå på takterrassen vi tolvslaget, riktigt fin utsikt över fyrverkerierna! Jag är impad av Kävlinge. Det var riktigt bra fyrverkerier :) 

Ludde somnade vid halv tio men vaknade var tionde minut av alla fyrverkerier så vid halv elva ville han inte sova längre så då fick han va uppe... Å blev riktigt pigg. Va uppe ända till halv två å fick därmed se fyrverkerierna vid tolvslaget. 

Två par, ett barn å en hund sov över så vi hade mysig frukost idag följt av en härlig långpromenad. Sen har vi bara slappat, sovit, lekt å ser nu på film. Härlig start på nya året! 

Åraresumé kommer förhoppningsvis imorn! 

Fick så fina blommor av de tre E:na :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar