Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 17 januari 2014

Borta bra men hemma bäst!

Nu är vi hemma! Åkte hem efter barnen slutat skolan och innan det värsta av snö"stormen". 

Såfort Mange kom hem fick han en puss å sen Luddi i famnen å så drog jag å Tilda på bio :) supermysigt! Första gången på bio i Lund och det var toppen. Smidigt att ta sig dit å lätt parkering precis utanför. 

Vi såg "Sune på bilsemester". Riktigt rolig! Ha ha :) många skratt!

När vi körde hem hade vädret verkligen försämrats, man såg inte långt framför bilen så det va låg hastighet. 

Mange hade påbörjat nattning av Luddi när jag kom hem, vilket jag tog över. Nu sussar han så gott där uppe å vi sitter å myser här i soffan alla fyra. Jäkligt skönt att han somnar redan vid åtta nuförtiden. Lätt att styra om ju :) får se hur tidigt han vaknar imorn.. Jag har ju väckt honom vid 7 varje morgon i Höganäs.. 

Vi sitter för övrigt under vars en filt för här e SVINKALLT! Ända sen vi flyttade in har här varit galet varmt hemma, så man gått i linne å shorts utan problem.. Så sa vi i julas att vi måste sänka så vi inte "eldar för kråkorna".. MEN nu när det blivit så kallt ute så är det alldeles får låg temp inställd... Mange höjde idag så hoppas det e varmare imorn... Brrrr! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar