Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 6 januari 2014

Planen

Fler som vill hänga på no sugar :) alla får ju dra sina egna gränser, annars blir det inte bra. 

Jag tänker först å främst köra hela januari ut, dvs drygt tre veckor. Sen bestämmer jag mig för om jag fortsätter hela februari eller om jag ska ha en (eller fler) "lördagsgodis"-dagar som undantag.. Tanken är att sen få ha undantagsdag en gång/vecka tror jag.. We will see!  

Alltså inget godis, kakor eller läsk samt dra ner på kolhydrater (inte förbjuda). Får fortfarande ta ett glas vin om jag är sugen.. Dricker så sällan och lite så det kan jag unna mig!

Imorgon börjar vi avvänjningen så idag ska jag inhandla massa frukt å grönt å annat bra :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar