Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 15 januari 2014

Nattinatt

Har styrt om Luddes sovrutiner nu när vi är här i Höganäs. Istället för att somna vid 22 å sova till 9-10 så somnar han 20 å sover till ca 7.. Inga konstigheter. Får se om vi kan styra tillbaka lite sen igen.. Vill gärna njuta av sovmorgnarna så länge som möjligt ;) 

Imorgon är sista heldagen här å jag tänkte att jag å Ludde ska ta en runda i outlet-butikerna... Ittala, Höganäs keramik m.m. :) alltid trevligt! 

På fredag åker vi äntligen hem, runt 14-tiden, å på kvällen ska jag å Tilda på bio å se Sunes bilsemester ;) länge sen man såg Sune ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar