Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 29 januari 2014

Namn

Idag har jag haft finbesök av Sofie å hennes lille Theo som är 4 månader. Mysigt! Både Luddi å Theo hade dock sovit dåligt så de var gnälliga.. Men men, så blir det ibland. 

Theo verkar vara ett väldigt populärt namn för tillfället. Har 4 st Theo i min närhet. Även flera Sally, Nellie, Elliot och Felicia. Söta namn allihopa! <3 

Vi hade ju först tänkt på William när jag va gravid. Men det var ju typ vanligaste killnamnet så då bestämde vi oss för att ta Ludwig istället. Och det känns helt rätt! 

Wilhelm är ett namn som ligger mig varmt om hjärtat.. Så blir det fler söner så blir det nog en Wilhelm. Efter min morfar. Blir det en dotter så blir det Lovisa! Å vi har sagt att vi skiter i om några vänner skulle döpa sina barn till det innan, vi kommer använde de namnen ändå. För de betyder något för oss. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar