Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 16 januari 2014

Sista kvällen

Sista kvällen i Höganäs. Ska bli såååå härligt att komma hem till Mange! Inte för att det varit jobbigt att ha hand om tre barn, de är ju så goa å snälla, utan för att få krama å pussa på Mange å va hemma bland mina grejer i barnsäkrat hus å inte minst att få sova i egen säng! Gyyyytt! 

Dessa dagar har gått kanon! Men det förvånar mig inte, jag e ju grym! ;) ha ha, nääää ja skojar! Det har faktiskt gått över förväntan så det e skönt. Men så har ju syrran gjort det lätt för mig med vissa bitar, skrivit listor för varje dag m.m. Det hade ju även varit annorlunda om det varit tre små barn! Nu e ju båda syskonbarnen så stora så det underlättar! 

Hoppas syrran njuter ordentligt där nere i värmen... Egypten.. Sjukt nice! Hoppas på att jag, Mange å Luddi kan ta oss ner dit till hösten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar