Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 26 mars 2013

Upp å ner..

Åååhh varje gång jag skriver att det går bra så vänds allt upp å ner här hemma.. Puh.. Inatt var det otröstligt skrik å gråt fram till kl 3 sen fick vi 1,5 h sömn sen ammade jag 1,5 h å sen fick vi 2,5 h sömn.. That's it!

Mange jobbade å jag va helt slut.. Såååå glad att jag hade bokat in att min syster skulle komma å hänga med mig å Ludde hela dan! Hon var verkligen en räddande ängel! Såfort jag hade ammat tog hon honom i vagnen å gick ut en långrunda så jag fick sova. Sen kom de tillbaka, jag bytte blöja, ammade å sen gick de ut igen. Guld värt en dag som denna!!

Har inte förstått innan hur jobbigt det kan vara mentalt att bli förälder.. Är så sjukt imponerad av alla ensamstående föräldrar samt alla med kolikbarn!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar