Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 30 mars 2013

Sjukstuga

Då var hela familjen smittade.. Stackars lille Ludde åkte också på magsjukan :( men hans verkar vara lite lindrigare än vår så det är under kontroll.. Blir det värre så måste vi dock åka in på barnakuten.. Om febern går upp eller om han blir uttorkad.

Det gör ont i mammahjärtat att se sin lille bebis sjuk å ledsen :( men men, man ska ju gå igenom mkt..

Han e väldigt gnällig å vill amma eller sova på mig helst hela tiden.. Kommer bli en lång natt.. Ännu en.. De senaste nätterna har han ammat eller vaknat å gnällt varje timme.. Så vi börjar bli vana nu vid att sova 30 min i taget å max 4-5 h / natt totalt ;) puh! Hoppas det bara är pga sjukan så detta inte e nåt nytt han tänkt fortsätta med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar