Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 20 mars 2013

Typiskt...

Där fick jag för att jag skrev att allt gick finfint här hemma.. Ludde ville inte sova alls inatt.. Ena stunden hade han magknip å nästa var han täppt i näsan... Vi la oss kl 22 och vid 01 så var jag redan slut av all gråt å skrik.. Mange hade sovit å missat allt, vilket va tur för han skulle upp å jobba idag! Kass tajming att ha en dålig natt.. Men då gick han upp en timme med Ludde å försökte somna honom.. Sen tog jag över igen.. Ludde somnade många gånger men vaknade hela tiden efter 5 min och var ledsen..

Vid 5.30 så fick jag honom att somna i soffan å ville inte riskera att han vaknade igen så jag la mig också och sov i soffan.. När Mange gick upp vid 7 så lyfte vi in honom i sovrummet å han (och jag) sov vidare till 9. Då bytte jag blöja å ammade sen sov vi mellan 10-12. Underbart!

Fortfarande gnälligt då och då men han har sovit två omgångar till nu på dagen då jag passat på att äta. Å nu e det 2 timmar till Mange kommer hem igen.. Sen ska JAG försöka sova några timmar. Mange e ledig imorn som tur e..

Håll tummarna att gnället är över å att han sover bra inatt!

1 kommentar:

  1. Ja de små liven...Magknip kan bero på nått du har ätit. Johan var känslig mot lök, vitlök, baljväxter. Vissa barn kan vara känsliga mot mjölk, alltså om du har druckit mjölk eller tom ätit choklad.Sempers magdroppar hade jag till Alice, funkade bra. Hon var inte lika känslig som Johan. När Johan var ledsen pga magen gick jag med honom så att han låg med magen mot min underarm, sedan satte jag på Bob Marley och gungade J till det. Nästäppa, köp en näsfrida! Lycka till! Kramar.
    Ps. Det är tur att de är söta, speciellt när de skriker hela natten. Du får gärna höra av dig om det är nått!

    SvaraRadera