Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 2 mars 2013

Kanske kanske...

Haft regelbundna värkar från kl 15 idag, dvs ca 4 timmar.. Hade bokat fika med Amelie 16.30 å vi har fått ställa in så många gånger så det var flera veckor sen vi sågs.. Å eftersom jag haft lite förvärkar då å då senaste dagarna å det känns som han aldrig tänker komma ut så tänkte jag att det e bara att bita ihop..

Mange körde mig till Starbucks å där har vi suttit i två timmar.. Värkarna blev värre så sista timmen klockade Amelie dem och de ligger ganska stadigt på 8 minuter mellan.. till sist blev det lite för intensivt så då åkte jag hem..

Här ligger jag nu å väntar medan Mange gör klart maten.. Börjar tro att det kanske är på riktigt nu.. Så nu blir det äta å sen får vi se om vi kan sova lite.. Kanske blir fullt ös på BB hela natten!? :)

Kan säga att jag börjar bli rätt nervös.. Värkarna är jobbiga och det lär ju bli mkt värre!! Iihhh!! Håll tummarna att det är på riktigt och att allt går bra!

3 kommentarer:

  1. Spännande! Håller tummarna! :)

    SvaraRadera
  2. Vi tänker på er och håller alla tummar! /Hälsningar alla kollegorna

    SvaraRadera