Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 2 mars 2013

11 dagar över...

Lördag och solen skiner :) vår i luften! Kan behöva lite energi efter en natt utan sömn.. Hade jobbiga regelbundna förvärkar mellan kl 23-05 så då trodde jag verkligen det var dags. Och det var ju svårt att få nån sömn, bara korta stunder.. Sen plötsligt slutade det vid fem å då sov jag 3 timmar innan jag vaknade ganska pigg å kände att jag inte kunde somna om.. Puh! Otroligt att kroppen klarar sig så bra med så lite sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar