Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 18 mars 2013

Hej å hå

Här rullar det på med allt.. Lite upp å ner från dag till dag såklart.. Har helammat sen i lördags och det går finfint :) han sover gott om nätterna och vill ammas ungefär med 3-4 h mellanrum så det e toppen :) idag tog vi sovmorgon till kl 11. Härligt! (Njuter så länge det varar...)

I söndags var han som ett litet plåster på mig å ganska orolig å ville inte ta höger bröst.. Lyckades lura på honom det igen på måndagen genom att droppa lite utpumpad mjölk i mungipan på honom ;) så nu funkar amningen bra igen.. Man får lära sig lite knep ;)

Trodde jag skulle vara ganska lugn å avslappnad som mamma men shit så orolig jag blir såfort nåt inte funkar.. Orolig att han har ont eller inte mår bra.. Hönsmamma? Oh yes, that's me...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar