Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 8 mars 2013

I'm back

Jojomän, det var minsann på riktigt med värkarna! Det tog dock 56 långa jobbiga timmar innan vår älskade lille Ludwig tittade ut! Jag återkommer med förlossningsberättelsen så småningom!

Han kom alltså ut i måndags kväll och det har varit några omvälvande dagar sen dess. Orkar/hinner inte berätta allt just nu men ville bara berätta att han är här :)

Ludwig kom som sagt 4 mars, 13 dagar över tiden, vägde bara 3460 g och 51 cm lång.

Ren kärlek!



1 kommentar:

  1. Stort grattis till er alla tre! Vilken liten sötnos!
    Kramar från Sussie

    SvaraRadera