Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 25 mars 2013

Sleep tight

Min stora svaghet som mamma är att jag oroar mig så lätt.. För så dumma saker.. T ex så när klockan närmar sig läggdags så börjar jag oroa mig för att han inte ska somna.. Blir stressad.. Trots att det bara varit en natt de senaste 2 veckorna som han inte somnat i tid.. Mange e så söt.. När jag sa detta till honom igårkväll så sa han bara lugnt "men Darling, alla somnar förr eller senare..." Och ja så är det ju.. ;) varför stressa upp sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar