Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 10 mars 2013

Amatörerna i konkurs

En liten kort uppdatering om Baby"proffsen". De är nu satta i konkurs och vi klarade oss undan med nöd och näppe.

Vi hade ju beställt en spjälsäng i december som skulle kommit för en månad sen och jag har pratat med dem om och om igen de senaste veckorna. I måndags när vi var på väg till BB så fick jag ett sms från en kompis om att hon hade hört att de var på väg att kursa.. jag tänkte då att skitsamma, jag har ju fullt upp här på BB lixom... på onsdagen passade Mange på att åka till butiken för att reklamera. De erbjöd då honom visningssängen till ett väldigt rabatterat pris och att han fick mellanskillnaden tillbaka, så Mange tog det erbjudandet så vi slapp bry oss längre. Han var där vid lunchtid. Läste nyss i tidningen att senare samma dag var det någon annan som åkt dit för att reklamera sitt köp men då var butiken låst och det satt en lapp om inventering på dörren. Morgonen efter sattes de i konkurs. Snacka om timing för oss!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar