Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 1 mars 2013

Amatörerna

Tjafset med Baby"proffsen" fortsätter..

Ringde dem i onsdags och fick då prata med ansvarig som bad att få kolla upp och ringa tillbaka.. Eftersom han inte ringt på två dagar så ringde jag upp idag och frågade varför han inte ringt.. Fick ett uppgivet svar om att han gjort allt han kunnat men inte lyckats lösa det, och att han bett sin chef ta tag i det.. Jag sa då att jag är nu trött på att inte få någon information.. Och undrade hur vi ska göra om vi vill reklamera köpet? Då blev han allvarlig och sa att han skulle skriva ut min order, ge till chefen och berätta att jag vill reklamera och be honom ringa mig. När jag hörde namnet på chefen så förstod jag att det var den otrevliga sura gubben jag pratade med första gången! Suck..

Om han inte ringer idag så åker vi dit imorgon och reklamerar köpet. Har kollat upp sängen på nätet på andra företag och där finns den i lager redo att skickas på direkten.. Och ungefär samma pris.. Pallar inte med baby"proffsen" längre och är dessutom orolig att de e på väg att kursa.. Har råkat ut för sånt förut å vill inte va med om det igen.. Tur det inte är nån jättestor summa denna gång.. Men onödigt ändå!!

Har inte så bra koll men man måste väl ha rätt att reklamera ett köp där varan inte levererats?? Får läsa på om det så vi har koll när vi åker dit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar