Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 1 mars 2013

Energi

Efter bara en timme i solen så känner jag att jag fått massor av energi och idéer :) hoppas det håller i sig så att alla idéer blir genomförda inom kort oxå ;) inga stora saker men ändå.

Ett av projekten blir att idag eller imorgon göra i ordning balkongen och även "möblera om" lite på den! Vi har en stor gasolgrill som vi sällan använder och den tar bara massa onödig plats, så den är det dags att göra sig av med! Så får vi ju plats med barnvagnen här ute utan problem. Sen vill jag ha en riktigt skön solstol som har hög rygg så man kan vila huvudet bak. Vi kan ändå ha kvar de gamla möblerna. Tror det blir skitbra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar