Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 31 mars 2013

Bättre sent än aldrig...

Idag har vi varit duktiga minsann :) äntligen rensat ut det sista från barnrummet å fått upp sängen!! Sååå mysigt!!

Ludde har fått hänga med på rensningen i tryggt förvar i en babybjörn sele på Manges bröst och när vi byggde ihop sängen låg han så duktigt i babysittern å jollrade.. stora killen :)

Nu har vi bara en massa utrensade grejer i vardagsrummet som ska slängas eller upp på vinden. SEN är vi klara :) (tror jag)

Ps. Ni får ursäkta den FULA mattan.. Mange vägrar byta den till nåt som passar ett barnrum... Suck! Men men, när jag hittar en matta som passar grymt bra så byter jag i smyg.. Så får vi se hur han reagerar ;) he he..







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar