Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 27 mars 2013

De finaste

Jobbar hemifrån å tar hand om sin lilla familj :)

Han hade kunnat ta föräldraledigt nu eftersom jag e sjuk, men han jobbar hemifrån istället för han har så mkt att göra.. Ludde e så lugn när vi båda e hemma så Mange kan sitta å sköta sin mail och telefonsamtal med Ludde sovandes i famnen.. Sen får han ta lite pauser ibland för blöjbyte ;) å så lämnar han över till mig när det ska ammas å sen rapar han honom. Teamwork ;) å så servar han mig med te och vätskeersättning förstås :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar