Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 15 mars 2013

Fredagsmys

Vi har haft en supermysig kväll. Först kollade vi på film å Ludde låg å myste i babynestet bredvid oss hela tiden utan ett pip. Sen var det blöjbyte och så pumpade jag honom full med mjölk så han somnade å då satte vi oss å åt oxfilé med potatisgratäng :) mums!! Inte fått äta blodigt kött på hela graviditeten så det har jag längtat efter!

Nu sitter jag med honom i famnen å ammar medan Mange plockar fram ost å kex å förbereder nästa film :)

Life is good!! I love love love my family!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar