Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 31 mars 2013

Carpe diem

När jag och Ludde var ute en dag så hände en lustig grej.. En man i 60-årsåldern (som såg helt normal ut) kom fram och frågade "får jag köpa din bebis?"....

"Nej det får du minsann inte" sa jag och skrattade åt den absurda frågan..

Då sa han att jag skulle njuta och ta vara på tiden för den går så fort.. när hans barn var små så var han bortrest mkt så de kallade honom farbror istället för pappa.. Inte så kul..

Jag kunde inte annat än hålla med och säga att jag ska ta vara på tiden..

Tänkte inte mer på det då mer än att det var en så absurd grej.. Men nu har jag tänkt på det några dagar och känner att jag verkligen ska uppskatta allt vi går igenom med Ludde.. Skrikiga nätter e skit men jag ska ta till vara på alla våra mysiga stunder däremellan! Han e så söt vårt lilla hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar