Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 12 mars 2013

Ludde is back

I tisdags var vi på återbesök på BB för 3e gången och nu fick vi godkänt :) lille Ludde är uppe i samma vikt som när han föddes och gulsotsvärdet är bra, så det e toppen. Han har börjat amma jättebra så nu ska vi dra ner på ersättningen igen och öka amningen. Så skönt!! Det är verkligen mycket smidigare och mysigare att amma :)

Vi har kommit in i våra rutiner nu ganska bra, men det funkar inte fullt ut när vi har längre besök.. Vi tappar fokus på rutinerna och det märks på Ludde att han var lite orolig/inte kom till ro när vi hade längre besök.. så vi ska inte stressa med besök.. Vi tar det lilla lugna. Skönt att Mange e hemma även denna veckan.. Och nästa vecka jobbar han bara 2 dagar, så då blir det en mjukstart för mig å Ludde att vara själva. Lite nervöst ;)

I tisdags fick Ludde sitt första bad. Precis innan han lyftes ner så skrek han och kissade på Mange ;) men såfort han kom ner i vattnet så tystnade han å bara njöt. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar