Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 15 december 2012

Swish

I torsdags var det julfest på jobb med alla interna avdelningar. Jag brukar inte tycka att de är jätteroliga, men går för att det e bra för nätverkandet ;) i år blev jag dock väldigt positivt överraskad!! Vi hade lite lagtävling där man kunde muta domarna genom att köpa lotter .m.m där alla intäkter skulle skänkas till fadderbarnsfonden.

Asså, jag undrar hur många företag som har julfest där det bara bjuds på vin (ingen starksprit) (förutom mat/snacks) och alla närvarande skänker pengar till välgörenhet!? Jag tycker det e superbra! :) vi var drygt 40 pers å det samlades in över 5000 kr!

Dagen innan julfesten så lanserades ju den nya betalappen "swish" och jag kan lova att den användes flitigt under kvällen av alla som skänkte pengar :) grymt bra app! Ladda ner och aktivera!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar