Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 9 december 2012

Mumma!

Vi bakade förresten även saffransbiscotti igår :) mums!

Vi blev ganska förvånade över att alla de bakverk vi gjorde igår var så otroligt lätta och snabba att baka! Jag har aldrig gjort mandelmusslor förut men de var ju väldigt enkla.. Det som tog tid var att trycka in degen i formarna.. Sen var det visserligen vår expert till mamma som slog ut alla mandelmusslorna, men det såg himla lätt ut ;) får väl prova själv nästa år! Hihi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar