Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 25 december 2012

GOD JUL

Haft en härlig julafton med familjen! Först Manges familj, sen min :) åt så mkt julmat så när det väl var dags för kak/godis-bordet (som var helt enormt i år) så orkade vi knappt äta nåt.. Ha ha.. Men alla sover över här hos mina föräldrar nån natt till så idag ska vi ha julafton nr två! Och idag ska det krängas kakor och godis ;)

Tiden gick fort igår så när det var dags för julklappsleken så var klockan typ halv tolv, barnen och jag jättetrötta, så vi bestämde att eftersom alla ändå stannar några dagar till så kunde vi köra den idag istället. Så det ser vi fram emot :) jag gick som vanligt å la mig samtidigt som barnen, medan alla andra vuxna stannade uppe och drog fram groggbordet.. Ha ha.. Fattar inte vad det är med mig, samma sak varje år!

Förstår återigen inte all irritation mot Disney.. Många uppretade inlägg på fb igår.. Men har nu förstått att det är många som inte fattar att det är Disney globalt som klippt bort vissa scener, och inget som vi i Sverige bestämt.. Så när jag har påpekat det så är det många som blivit förvånade och backat lite.. Men oavsett.. Ärligt talat... Hur mkt har dessa bortklippta scener påverkat er??

Bjuder på några härliga foton från gottebordet ;) och på mig i min fina julklänning som jag hittade dan innan julafton!

God jul alla godingar!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar