Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 15 december 2012

svullen!

I torsdagskväll när jag kom hem från julfesten och tog av mig min stövlar så fick jag en chock! Jag hade inte haft mina skinnstövlar på mig på ett par veckor men hade då haft dem hela dagen och kvällen. Jag märkte att de var lite tighta när jag satte på dem på morgonen men har inte märkt av att jag svullnat om fötter och vader hittills under graviditeten så hade inte en tanke på det.

MEN när jag tog av mig stövlarna så tyckte jag det kliade på anklarna och när jag tog ner handen för att klia så hoppade jag till. Mina vader och fötter var som ELEFANTBEN men vid anklarna var det helt intryckt för där är mina stövlar väldigt tighta.. och det hade ju blivit så intryckt hela dagen så även när jag tagit av stövlarna så var huden fortfarande inklämd och det såg nästan ut som blåmärken :( LÄSKIGT!!  igår svullnade det upp igen när jag var på jobb (fast då hade jag lösa ballerinaskor som inte tryckte åt.. googlade på det och lösningen är att helt enkelt använda stödstrumpor! SOm en gammal tant :S Jaja, ingen katastrof men lite läskigt!

Här e foto från torsdagskväll när jag fick en chock! Man ser inte lika tydligt på ett foto men ni ser ju att det är mörkt nere vid anklarna.. och intryckt!och att vaderna och fötterna är supersvullna!!




Så nu är det stödstrumpor som gäller!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar