Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 20 december 2012

Jullov!

Nu e det torsdagkväll och jag har "JULLOV"!! Jag har tagit ledigt imorn och är därför nu ledig 6 hela härliga dagar!! Sen jobbar jag ju bara 2 dagar och sen e det ledigt 4 dagar över nyår.. härligt härligt! Så nu ska jag (vi) få klart här hemma, fira jul och nyår samt vila! Vi börjar med sovmorgon imorn!

Ikväll kom Manges syrra och hämtade bäddsoffan så nu är gästrummet redo att göras om till barnrum!! Grymt bra timing!! Snaaaaart är allt på plats! Och sen kan jag bara vila å mysa hela januari utan att behöva tänka på allt sånt här =) perfekt!

Imorn blir det (förutom sovmorgon) besök hos barnmorskan, lunch med bästa Jullan och middag i Sofies nya hus i Bara. Och däremellan blir det lite fix å mys med min underbara darling som också är ledig! Han är för övrigt ledig nu i hela 16 dagar!!! FUSK!! fast han har jobbat hårt för det så han förtjänar det.. men det hade ju varit riktigt skönt med så lång ledighet nu.

I helgen blir det fika med vänner, besök hos kusin vitamin i Staffanstorp, fix med barnrummet, shopping  (sista 2 julklapparna + klappar till presentleken) samt julgodis-bakning! sen e det JUUUUL!!! Yaaay =P






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar