Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 26 december 2012

God fortsättning!

Precis hemkomna från julfirandet! Familjen skulle fortsätta hela dagen/kvällen idag oxå men jag å Mange firar alltid annandagen med hans släkt, hos hans moster i Lund. Intensiva men härliga dagar!

Blev ju en väldigt lugn dag för mig igår., de andra promenerade, spelade spel m.m. Men jag låg mest bara å vilade i soffan.. Idag är min energi tillbaka och det känns skönt! Vet inte om min kropp bara blivit helt urladdad av alla julförberedelser? Jag tycker ju inte alls att jag stressat, men jag jämför ju med hur jag vanligtvis är och får nog inse att jag inte kan räkna med samma tempo när jag nu är i 8e månaden.. ;)

Vi hade en väldigt intressant diskussion idag vid frukostbordet.. Pratade om våra olika personligheter, kvinnligt och manligt, kontrollbehov och slarvighet. Jag å min syster som var med i diskussionen är lika på många sätt men ändå inte.. Vi har nog samma drag fast på helt olika nivåer. Och jag kan lova att det blev livliga diskussioner mellan männen å kvinnorna runt bordet ;) många olika åsikter om samma saker.. Ha ha.. Fast jag å Mange är nog ganska överens om våra respektive svagheter och erkänner dem. Tror det är viktigt i ett förhållande att båda vågar inse/erkänna sina svagheter och att man kan prata om dem i lugn å ro, utan att försöka försvara eller skylla ifrån sig.

Ska bli spännande att se hur vår relation/kommunikation kommer vara när vår lille prins kommit in i våra liv.. Hörde att 80% av skilsmässorna som sker, sker innan barnet blivit 1,5 år.. Men, jag tror ärligt talat att jag och Mange gått igenom tillräckligt stora prövningar redan och kan ta oss igenom vad som helst!

Kärleken övervinner allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar