Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 28 december 2012

Not that great..

Idag har varit en jobbig dag.. Mådde dåligt när jag vaknade men kunde inte sätta fingret på vad som var fel... Ingen feber eller nåt sånt.. Men kroppen kändes inte helt 100.. Och jag hade ont i ljumsken och upp på sidan av magen..

Bestämde mig till sist för att göra ett försök på jobb och begav mig hemifrån. Det gjorde ont att cykla så jag cyklade sjukt långsamt.. Så långsamt att en kille t o m joggade förbi mig! Han sprang inte, utan joggade!! Ha ha.. Pinsamt ;)

Höll ut nästan hela dagen på jobb, trots att det smärtade väldigt mkt hela dan. Gick hem en halvtimme tidigare och har sen legat i sängen i 3 timmar. Och fortfarande samma smärta.. Får se om det ger med sig, annars får vi nog ringa sjukvårdsupplysningen å höra. Det rör sig som vanligt i magen iaf så bebisen mår bra.. Och det är ju det viktigaste!

Men vi vill inte ha en decemberbebis ;) så jag hoppas verkligen inte att han planerar att titta ut för tidigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar