Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 22 december 2012

Intense!

Puh! Idag (lördag) har varit en intensiv dag samtidigt som jag inte tycker jag gjort så mkt!? Skumt.. Besökt kusinvitamin som vi får/fått så mkt bebisgrejer från, handlat o två omgångar, fikat med en vän, slagit in julklappar, gjort hemmagjord hallon/choklad marmelad à la Leila, gjort Leilas Rocky Road godis, gjort snöbollar (julgodis med vit choklad)... Hmm... Vart tog tiden vägen?? Massor kvar att göra!!

Imornbitti blir det lite mer julgodis-bak, sen frukost med bästa töserna på espresso house, köpa sista 2 julklapparna, packa väskan för 3 dagar, åka till mina föräldrar.. Väl där så ska jag baka 2 (ev 3) kakor till, göra julkolor och hjälpa till att förbereda det som ska förberedas inför julafton.. Puh!!

Julafton blir intensiv med först firande i Kävlinge med Manges familj och resten av dan med min.. Ser fram emot julaftonkväll och framförallt juldagen.. Juldagen ska jag bara slappa med familjen!! Annandagen ska vi nog fixa med barnrummet å så släktmiddag på kvällen... Sen e det jobb tor och fre.. Å sen e det fyra lediga dagar till.. Då kommer det va ganska lugnt tror jag, förutom nyårsafton då vi ska ha middag hos oss för 6 pers.. Lagom!! Sen e det plötsligt bara 6 veckor kvar att jobba... Shit vad tiden går fort!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar