Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 18 december 2012

Malmö BB

Ikväll har vi varit på en 2-timmars föreläsning på Malmö BB! Vi hade ju inte tänkt föda i Malmö.. Men måste säga att det lutar åt det nu!! Det var dn presentation av Malmö BB och dess personal samt hur allt funkar innan, under och efter förlossning! Känner mig väldigt trygg med dem nu :) en stor nackdel är dock att deras familjeBB (patienthotellet) ska stängas... Vilket gör att om man måste stanna kvar så kommer inte mannen kunna sova över.. Men men.. Det löser sig!! Väldigt nöjd med föreläsningen iaf!

Det börjar bli mer och mer verkligt nu! Är med i en grupp på internet med massa tjejer som oxå ska föda i februari.. Och igår fick en av tjejerna värkar å allt satte igång.. Bara i vecka 32 (samma som mig)! Hon har fått dropp i ett dygn som ska försöka stoppa förlossningen men det verkar inte hjälpa så förmodligen kommer bebisen denna veckan! Detta fick mig att tänka efter! Det KAN ju hända när som helst!!

På kvällens föreläsning fick vi höra om och om igen att det är viktigt att man vilar sista veckorna.. Så då ska jag inte boka in massa grejer!! Sorry kära vänner, då blir det slapp här hemma å bara fokus på mig å magen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar