Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 2 december 2012

1a advent

Kom hem efter lunch idag å fortsatte då vår utrensning här hemma.. Galet så mkt skit man sparar.. Slängt 5 stora Ica påsar bara idag!! Ska blir sååå skönt när vi rensat klart.. Å kul för då kan vi börja ställa i ordning barnrummet ;) myyyys!!!

Men hela lägenheten är upp å ner å jag tror det kommer vara så å ta nån vecka till innan vi är klara.. Vi kommer nämligen vara borta så mkt de närmsta helgerna så det blir bara rensning nån kväll här å där .. Innan jul ska det blir klart iaf!! :)

När vi avbröt rensningen för idag så tog vi en liten snöpromenad å sen hämtade vi upp jul-lådan från källaren :D äntligen dags att julpynta!! Julgranen kommer om 2 veckor å vi behöver komplettera med lite nya julljusstakar m.m. men idag fick vi iaf upp julstjärnorna och en ljusstake.. Så nu börjar det blir julstämning!

Mange lyxade till det och köpte hem delicatos goda pepparkaks-dammsugare som vi mumsade på till glöggen! Mumsig adventsfika!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar