Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 9 december 2012

2a advent

Sovit sjukt dåligt inatt, vaknade först av mardröm å kunde sen inte somna om.. När jag väl somnade om så vaknade jag gång på gång utan anledning.. Så det blev en seg start idag med mkt slapp å mys framför tv:n.. Efter lunch blev jag pigg å då tog vi tag i vår utrensning igen.. Den har legat på is sen förra helgen typ, men nu börjar det hända grejer. Shit så mkt som vi slänger som bara legat här i onödan å tagit plats!!

Längtar tills allt är klart!

Innan julafton så ska Manges syrra komma å hämta vår bäddsoffa (som en gång i tiden var hennes!) å när den är hämtad kan vi slutföra projektet här hemma. Och äntligen inreda barnrummet!!! :D

Nu ska jag göra ett sista ryck sen e det matlagning och filmkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar