Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 5 december 2012

bra kväll!

Ikväll var det sista lektionen i franska för denna terminen!Får se hur mkt jag kommer kunna vara delaktig nästa termin.. livet kommer ju se lite annorlunda ut då ;-) Men jag har fått en jättebra deal från medborgarskolan så jag behöver bara betala för de lektioner som jag kan komma, vilket ju e toppen!

Idag skulle egentligen Mange ha åkt ut till Svågertorp efter jobb å köpa nya elljusstakar eftersom våra gamla gått sönder, men han blev i sista minuten medbjuden på en julshow med en av föreningarna han jobbar med (pga av att en av medlemmarna hade fått förhinder och de ville fylla platsen).. så han hade inte tid att shoppa.. Men jag ville verkligen ha de där ljusstakarna i fönstret nu så efter franskan hoppade jag på Ystadtåget som stannar på Svågertorp, promenerade bort till Bauhaus där jag kollat upp vilka ljusstakar vi ska ha, köpte dem och tog sen bussen hem. JÄTTENÖJD! även om det va segt å kallt att åka ut dit i detta snöiga vinterland.. Men nu står de så fint i fönstret i alla fall så nu njuter jag för fullt ;-) Och slog till på en snöskyffel till bilen när jag ändå var på gång! Kan ju va bra att ha om det skulle bli mer snö!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar