Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 29 december 2012

And it goes on and on....

Knappt sovit inatt, men trodde först imorse att smärtorna var borta... Tji fick jag... Mötte upp bästa Jullan å Linnea för fika iförmiddags och då var värken igång igen :( åkte en liten sväng för att inhandla till barnrummet (myyyyyys) men varje sväng med bilen smärtade och jag kunde bara gå i långsammaste slowmotion..

Så det är bara att gilla läget och stanna i soffan..

Skulle egentligen på fölsefest för att fira Pelle och Charlotte.. Hade verkligen sett fram emot denna kväll för typ ALLA skulle dit.. Och det är så många som jag inte träffat på evigheter.. :(

Bebisen mår förresten bra.. Rör sig som vanligt.. Smärtorna beror förmodligen på att han nyligen vänt sig till rätt läge och nu borrar ner huvudet i bäckenet vilket tänjer ut och påverkar massa... Så det borde gå över när kroppen anpassat sig.. Det hoppas jag verkligen!! För att vara så här handikappad i 7-8 v till vore inte kul..

Jaha, nu ska jag ta fram lite tröstgodis och se om det finns nåt bra på tv!

Hoppas ni har en roligare lördag en jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar