Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

tisdag 25 december 2012

Svag

Jag har ingen energi idag... Kroppen är lika svag å lealös som när man har feber.. Fast jag har inte feber.. Fattar ingenting.. Men det e bara att lyssna på signalerna å vila!

Senaste veckan har mina händer börjat domna bort... Mest på natten.. De lixom somnar. Inte tänkt så mkt på det för det e ju bara att skaka dem så de vaknar, det gör ju inte ont. Nämnde det för Mange en morgon men ingen av oss hade en tanke på att det kunde ha med graviditeten att göra.. Igår så kom det dock upp vid matbordet och då fick jag höra av mina systrar att de hade samma sak när de va gravida.. Att det är karpaltunnelsyndrom.. Början av det iaf.. Pga svullnaden jag fått nu på sistone.. Galet så mkt som händer med kroppen nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar