Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 2 december 2012

Bomullsbröllop! :)

Igår åkte vi till Tomarps Gårdshotell (tomarpsgården) utanför Kristianstad för att fira vår bröllopsdag :) tänk att det redan gått ett år sen vi sa "I do" på stranden på Treasure Island, Fiji. Lycklig!!

Hade hört mkt gott om tomarpsgården men de lyckades ändå överträffa förväntningarna!! Ett sånt litet mysigt smultronställe :) mysigt rum å när vi kom så var det Afternoon Tea med scones och alla möjliga bakverk! MUMS!!

Sen tog vi en promenad runt ägorna, ner till sjön där de har en bastuflotte.. Det va kallt och frostigt. Sen satt vi i mysig soffa framför en brasa, vilade lite och avslutade dagen med en 4-rätters middag som hette duga! Underbar dag!!

Idag vaknade vi till ett fantastiskt gnistrande vitt snölandskap.. Det hade snöat över en dm under natten!! Frukostbuffe och lite mer slapp sen körde vi hem genom Skånes vita snötäcke. Sååå mysig helg å sååå mysigt med snö!!!













2 kommentarer:

  1. Grattis på bröllopsdagen!!! :) kram Sara S

    SvaraRadera
  2. Grattis på bröllopsdagen!! Verkar ha varit jättemysigt! :) kram Sara Sundell

    SvaraRadera