Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 16 december 2012

Sunday funday

Jag blir galen,... skrev precis ett långt inlägg på bloggappen och skulle sen bara ta ett foto att lägga in men då försvann all texten!! hänt två gånger förut.. grrr!!!

När jag läste igenom mitt inlägg om julfesten så insåg jag att det lät som att jag bara tyckte julfesten var rolig för att vi skänkte pengar.. ha ha, det var INTE därför julfesten var rolig!! Hela kvällen var bara så himla bra arrangerad och maten var fantastiskt god :) Sen var välgörenheten ett fint plus.

Vi hade ju tänkt pynta julgranen idag men när vi skulle plocka upp pyntet från jullådan så hittade vi inte ljusslingan och all glitter.. då kom jag på att vi aldrig tog av ljusslingan från plastgranen vi hade förra året.. vi ville slippa projektet med att sätta upp ljusslingan så vi lät den sitta kvar när vi packade ihop granen.,. ha ha.. så nu blev ju projektet ännu större ;) Vi får helt enkelt köpa ny ljusslinga och pynta imorn istället!

men spiran är i alla fall uppe på toppen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar