Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 21 december 2012

En riktigt härlig dag!

Idag har varit en bra dag :) blev inte mkt till sovmorgon trots dålig sömn inatt, men iaf en timme längre än vanligtvis..

Började med besök hos barnmorskan. Hon e så bra! Och allt såg finfint ut. På torsdag e det dags för sista ultraljudet!! Då får vi se hur stor vår lille bebis är :) längtar!

Efter besöket så mötte jag upp fina Jullan å hennes lilla sötnos Linnea och tog en riktig långlunch! Härligt med tjejsnack i lugn å ro.

Sen blev det en mysig eftermiddag här hemma med min Darling, och nu på kvällen har jag varit på middag hos Sofie i Bara. Mumsig taco-middag! Massa mys helt enkelt! En riktigt härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar