Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 17 december 2012

Nyår

Yaay nu är julgranen klädd å lyser så fint :) härlig myskänsla!

Har spenderat kvällen till att planera årets nyårsmeny :) älskar att planera sånt! Finns så mkt gott så det e svårt att välja!! Vi ska ha en lugn nyår hos oss, blir 3 par (ev 4) där ett par har en 4månaders bebis och resten är gravida ;) vi gravida/småbarnsföräldrar får hålla ihop nu när vi inte orkar skaka rumpa hela natten som alla andra icke-gravida ;) vi bjöd visserligen fler (både par å singlar), men de tyckte det blev lite för lugnt.. Kan jag förstå!

Längtar tills om en vecka för då e det julafton!! Och sen om två veckor e det nyår!! Och då är det bara 6 veckor kvar att jobba innan det är dags att gå på föräldraledighet och invänta vår lille sons nedkomst!! Tiden går fort!!!! Börjar bli nervöst!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar