Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 1 maj 2013

Husjakt

Förra veckan tröttnade vi på vår höga hyra och bokade in ett möte med banken. Fick lånelöfte i fredags och är därmed nu officiellt på husjakt! :)

I söndags var vi på visning i Kävlinge på ett hus som är nästan precis så som jag vill bo. 170 kvm, 5 sovrum, allrum både uppe å nere, stort fint uterum, stor härlig lättskött trädgård i söderläge...t o m en liten rund pool med trädäck runt.. Nackdelen var köket.. Jag vill ha större kök! Jag älskar att laga mat å baka å vill att köket ska vara en samlingspunkt med mkt arbetsyta. Sen så var allt måleri och tapetserande väldigt slarvigt gjort, badrummet behövde renoveras (för att det var så fult!), golvet där uppe behövde läggas nytt och lite olika såna grejer.. Så det var mkt som stämde men ändå inte.. Pratade med mäklaren igår som då berättade att ett par som varit på visningen hade lagt ert högt bud direkt, 50.000,- under begärt pris å säljare hade tagit det direkt.. Så huset hade gått med raketfart.

Så vår jakt fortsätter ;) spännande!!

To be continued...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar